Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати
навчальні дослідження в проектах, зрозуміти призначення Основних запитань
проекту: використання дослідницької діяльності у навчальних проектах, яке надихає учнів на
― постановку запитань, планування дослідження;
― проведення експериментів і спостережень;
― обробку та аналіз отриманих результатів;
― осмислення отриманих результатів.
При розробці проектів необхідно надавати учням певну
свободу вибору, що дозволить задовольнити природну допитливість підлітків,
спонукатиме до відстоювання власних навчальних і пізнавальних інтересів. У
пошуку відповідей на проблемні, філософські чи провокуючі питання учні зможуть
досліджувати теми, не вказані вчителем у цілях навчання, але цікаві й актуальні
для них. Безумовною вимогою сьогодення є використання ІКТ на всіх етапах
навчання: це й розширені інформаційні горизонти, й різноманітні способи подачі
інформації та форми оцінювання впродовж роботи над проектом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий