понедельник, 27 мая 2013 г.

Модуль 3


Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах, зрозуміти призначення Основних запитань проекту: використання дослідницької діяльності у навчальних проектах, яке  надихає учнів на
― постановку запитань, планування дослідження;
― проведення експериментів і спостережень;
― обробку та аналіз отриманих результатів;
― осмислення отриманих результатів.
При розробці проектів необхідно надавати учням певну свободу вибору, що дозволить задовольнити природну допитливість підлітків, спонукатиме до відстоювання власних навчальних і пізнавальних інтересів. У пошуку відповідей на проблемні, філософські чи провокуючі питання учні зможуть досліджувати теми, не вказані вчителем у цілях навчання, але цікаві й актуальні для них. Безумовною вимогою сьогодення є використання ІКТ на всіх етапах навчання: це й розширені інформаційні горизонти, й різноманітні способи подачі інформації та форми оцінювання впродовж роботи над проектом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий