понедельник, 24 июня 2013 г.

Модуль 4


Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті.
Оцінювання навчальних проектів в умовах особистісно-орієнтованого навчання має:
― здійснюватися протягом  усього навчального процесу;
― оцінювати важливі цілі проекту,
― залучати учнів до процесу оцінювання;
― використовувати різні стратегії оцінювання;
― визначати навчальні потреби учнів;
― відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
― перевіряти розуміння та заохочування до пізнання;
― демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
З метою залучення учнів до процесу оцінювання необхідно забезпечити їх
― чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів;
― інструкціями для ефективної роботи;
― контрольним списком здійснення моніторингу власного просування учнів у навчанні;
― засобами надання зворотного зв’язку іншим учням та можливостями отримання оціночної інформації від інших учнів;
― наданням  достатнього часу для представлення результатів;
― підтримкою для формування учнями власних нових завдань для їх майбутнього навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий