Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання
проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті.
Оцінювання навчальних проектів в умовах
особистісно-орієнтованого навчання має:
― здійснюватися протягом
усього навчального процесу;
― оцінювати важливі цілі проекту,
― залучати учнів до процесу оцінювання;
― використовувати різні стратегії оцінювання;
― визначати навчальні потреби учнів;
― відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
― перевіряти розуміння та заохочування до пізнання;
― демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
З метою залучення учнів до процесу оцінювання необхідно
забезпечити їх
― чіткими критеріями оцінювання до початку виконання
проектів;
― інструкціями для ефективної роботи;
― контрольним списком здійснення моніторингу власного
просування учнів у навчанні;
― засобами надання зворотного зв’язку іншим учням та
можливостями отримання оціночної інформації від інших учнів;
― наданням достатнього часу для представлення
результатів;
― підтримкою для формування учнями власних нових завдань
для їх майбутнього навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий