Ці модулі
допомогли мені подумати над тим, які зміни може внести використання Інтернет -
ресурсів у процес навчання учнів.
― Я можу використовувати Інтернет – ресурси для того, щоб
підтримувати своє викладання та самоосвіту.
― Я зобов’язана інформувати учнів про відповідне
використання Інтернет – ресурсів, можу ознайомити із законами правомірного
використання інформації та авторським правом.
― Я вважаю, що оперування пошуковими стратегіями допоможе
учням ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті, але спочатку їх
потрібно навчити критичному оцінюванню веб – ресурсів та безпечній роботі в
мережі, важливо допомогти їм ефективно та безпечно здійснювати пошук сайтів в
Інтернеті, надавши чіткі та зрозумілі інструкції для того, щоб вони знаходили
потрібну корисну інформацію та раціонально використовували при цьому свій час. Оскільки
відомості та дані, які розміщуються в Інтернеті, ніким не контролюються,
необхідно учнів навчити аналізувати ці ресурси щодо точності, достовірності та
відповідності обраній темі.
Однак ефективне
використання Інтернету полягає не лише в здійсненні пошуку потрібної
інформації. Нові сучасні технології
пропонують середовище, в якому ми можемо спілкуватися та співпрацювати один з
одним і наповнювати веб – простір новим змістом
Комментариев нет:
Отправить комментарий