Я згодна з тим, що об’єктивне оцінювання – фундаментальне
завдання освіти. Впровадження системи оцінювання, яке вибудовується навколо
навчальних потреб учнів, неможливе без участі самих школярів у процесах
оцінювання. Така система більш ефективна і дієва, вона поліпшує якість
навчання, але вимагає набагато більше часу і кропіткої підготовчої роботи від
учителя. Адже учням потрібно допомогти сформувати в собі нові навички, а саме:
― створювати плани своїх проектів, контрольних списків та
форм оцінювання;
― використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли
обдумувати та оцінювати процес власного навчання;
― ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та
передбачати те, що буде вивчено;
― визначати труднощі у власному навчанні та стратегії до
їх подолання;
― надавати та сприймати зворотній зв’язок від однолітків.
Коли учні залучені до процесу оцінювання на такому рівні,
у них розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, вони почувають
себе успішними та здібними. Але як не просто переглянути свої особисті погляди
на оцінювання, змусити себе відмовитися від стереотипного суб’єктивного
підходу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий